You make me proud

(Gammal bild från i vår/ Old picture from this spring)
I morse när jag vaknade så hade jag fått ett mail av en Norsk läsare. (hur coolt är inte det!?). 
Iallafal så skriver hon att hon nydligen blivit diagoniserad med anorexi/ortorexi..
Och hon skriver att min blogg är bla den bästa hjälpen hon får! 
Genom min blogg så tar hon en calshake, hon tar kolhydrater och hon vågar även utmana gränserna! 
Jag är så stolt över dig, (och nästan lite mig själv med). 
Jag är så stolt och glad över alla mina läsare, ovaset om ni har ätstörningar eller inte. Ni är fantastiska! 
Genom min blogg hjälper ni mig, och jag kan hjälpa er! Tack för att ni finns, och TACK för att ni läser in blogg ♥
 

 

This morning when I woke up, I had received an email of a Norwegian readers. (how cool is that!?).
Iallafal she writes that she nydligen become diagoniserad with anorexia / orthorexia ..
And she says that my blog is blah the best help she gets!
Through my blog so she takes a calshake, she takes carbohydrates and she even dares to challenge the limits!
I'm so proud of you, (and almost bit myself).
I am so proud and happy all my readers, ovaset if you have an eating disorder or not. You are amazing!
Through my blog you will help me, and I can help you! Thanks for being there, and THANK YOU for reading the blog ♥

Ida

Din blogg är fantastisk vilken kämpe du är!