Frågor

Anonym:
har du inte en så bra relation med din mamma för tillfället? eller pappa? 
Hur har dina syskon tagit det här med att du är så sjuk? 
Varför skar du dig i armarna förut? 
Tränar du nu när du är i Spanien? 
DU är så VACKER VANESSA - glöm aldrig det! 
Kramis
Svar:
TACK!
Nja jag har haft en väldigt pendlande relation med både mamma och pappa de senaste året..Så inte den bästa.
Sådär. Min lillebror är bara 6 år så han brukar säga ibland "mins du förut när du inte villle äta Vanessa?" 
Medans min lillasyster värkar väldigt arg och lite besviken? Hon kan ryta till åt mig att jag är dum i huvudet  osv..Men samtidigt kan vi skojja ibland och ha de mysigt!
Jag skar mig vid väldigt få tillfällen! Och det vara bara för att jag hade en sån jävla ångest inom mig, så jag inte viste vart jag skulle ta vägen.. Den känslan är hemsk!
Nej har inte tärnat något i Spanien..Varit lite bråk som sagt, så mina föreldrar har velat att jag hoppat det..
 
Anonym:
kan inte du skriva vad du gör för att älska dina lår? jag har sånt komplex för mina lår och kan inte ens kolla mig i spegeln för att jag avskyr dem så mycket. Jag vet att jag inte kan hjälpa att jag är byggd på ett sätt där jag har lite större lår med mycket muskler, det är ju så jag är, men jag behöver ändå hjälp och lite egoboost. 
du är bäst
Svar:
Tack!
Ja jag kan väll inte påstå att jag älskar mina lår.. Men som sagt att inse att du har lite störe lår är bra. Du kommer förmodligen liksom jag aldrig få väldigt smala lår.. Men försök istället att göra det bästa av situvationen. Som jag brukar ha klackskor ibland, det får mina ben att se bättre ut.. Sen om man tränar dom kanske dom blir lit större..MEN dom känns ändå snyggare eftersom att dom är vältränade! En annan sak du kan göra är att se på kändisoar som också har lite störe lår och se att det faktist är snyggt, som Beoncy tex! :) 
 
 Anonym:
Hur kan du köpa så mycket kläder hela tiden? Vad får du dina pengar ifrån? :-O
Svar:
Eftersom att jag sommarjobbade HELA mitt sommmarlov föra året, och inte köpt något för det förens nu på senare tiden. Så har jag råd :) Har sparat tills jag ville ha något! :) 
 
Sara:
Mums! Men du jag har tänkt på en sak. Du har ju sagt att du inte gillar dina ben, speciellt låren. Tycker du då att andra människor, t.ex dina vänner, som har större lår är fula/äckliga/tjocka? Hur tänker du kring det? Puss o kram
 
Svar:
 Ja jag gillar inte MINA lår. Men alla andra tycker jag har mycket finare även om dom har "störe" än mina.. Dom passar lixom i det på ett annat sätt.. Jag tycker alla andra är perfekta. Men kan inte riktigt se det hos mig själv.. Kram
 
Anonym:
Fast sammtidigt så är det ju väldigt många som inte klarar det, så det är ju oftast inte "starka" personer som får anorexia
 
Svar:
Fast alla kan fortfarande vara starka! Man är olika stark.. Det gäller att kämpa! 
 
anonym jessica

vf fick du dena sjukdom? :P

olle broström

har du ngn pojkvän ?