Grean dress

//Kläning Zara//Skor Åhlens//
Igår på våran påskmiddag hade jag på mig den här kläningen ifrån Zara. Sitsta kvällen kunde man väll ändå vara lite finare :) 
NU: Flygplatsen
 
//Dress Zara//Shoes Åhlens//
Yesterday Iwas wering this wonderful dres from Zara. The last night I think you cod wer somthing nicer. NOW: The Airport
Cajsa Lindahl

hejsan sötnos! :D allt bra med dig idag? :)

Svar: Hej! Jo det tycker jag! Förutom att jag har världens träningsug..Hsr inte tränat på en vecka pga resan!! Hur är det med dig? :)
None None

Cajsa Lindahl

hehe förstår dig..xD jag fick träningssug kl 22.30 på kvällen för nån vecka sen...xD vet inte vad som flög i mig...låg i sängen för att sova liksom..xD
med mig är det bra.:) trött och seg dock. xD

Svar: Precis så ja!
None None

j

helvete vilket fint leende

Cajsa Lindahl

och nu är det ju ingen träning alls på en hel vecka..kommer gå under. :P kanske lite situps och armhävningar på kvällen eller nåt men mer än så kommer det inte kunna bli.

Svar: Åhh hatar när man inte får träna!!
None None

Cajsa Lindahl

jao...men det kan vara skönt också...försöker se det så..xD

Svar: Absolut! Så skönt att bara kunna ta det lungt, se en film eller liknande! :)
None None

Cajsa Lindahl

haha ja men precis! lite ångest dock. Idag blir det både lunch och middag och måste stå ut med att jag inte har tränat. :/ usch....mycket att ta igen till nästa vecka..xD

Svar: Men det ficksar du! Tänk jag som äter 6 gånger om dagen, och som vid träning 7 !! ;)
None None

Cajsa Lindahl

hehe du klarar det också. ;-) måste börja äta lunch igen vilket som så lovet är ju ett ypperligt tillfälle att komma igång med det igen. bara att stå ut. :P

Svar: Absolut bra där! :)
None None