Happy Halloween

 
Glad (läskig) Halloween allihopen!
Nu skall jag iväg och bli skrämd av tandläkaren...Efter det skall jag ta mig till gymet och köra ett överkropps pass.
Hur skall ni spendera eran halloween? :) 
 

Happy(scary) Halloween everyone!
Now I will go and be scared of the dentist ... After that I will take me to the gym and run an upper body workouts.
How will you spend your halloween? :)

 
Fanny

Plugga x( kommer inte kännas värt det fören jag fått mitt G men då f*n ;)

Svar: Haha! Härligt :)
None None

Anonym

Kan du lägga upp outfiten du hade på halloween? Kramisar

Meia Lindholm

Coolt :D

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

coola bilder :D

~ Kika in på min blogg om du vill läsa min resa som same bosatt i norra sverige, född med missbildning och som fått erbjudande att följa med till franska alperna på snowboardresa! Man klarar saker fast man föddes med en missbildning! ~

Josefine Hellgren

Kul att du har lekt med blandningslägena! Det blev snyggt! :)
Ställ gärna en fråga i min frågestund. STOR kram!!

Linn

Läckert!

Marlene S.R

Coola bilder:)