NY by night

Hej hopp! 
 
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och säga att jag lever. Har knabbt varit här ett dygn och jag är redan kär i staden! vill inte åka hem, så det är tur att jag har några dagar kvar. 
 
Här ovan ser ni lite bilder som jag knäppte igår 04:00 svensk tid, var så sjukt trött men ändå överpigg igrår när vi anlände.
 
Just nu ligger mamma och jag på rummet och vilar våra fötter innan vi skall göra iårdning oss för middag här på hotellet. Dom skall tydligen ha sushi i världsklass...
♀ THE REVOLT ♀

Va vackert! Vilka effekter!:D Älskar bilderna ^^

Svar: tack :)
Vanessa Werkelin

Maya

Du sa förut att det var i mitten av nian allt börja, var det innan eller efter Mallorca resan med klassen?

Maya

Du sa förut att det var i mitten av nian allt börja, var det innan eller efter Mallorca resan med klassen?

Maya

Du sa förut att det var i mitten av nian allt börja, var det innan eller efter Mallorca resan med klassen?

Elina

Men aah, fräcka bilder?! Så nice med NY också! :D

Svar: tack :)
Vanessa Werkelin