Tomorrow

 
Godmorgon
Idag är det bara en dag kvar till New York! Gaahh vad jag längtar och det kommer bli så himmla kul! 
Mamma och jag flyger upp till stockholm imorgon kl 13:15, och senare vid 15 tiden lyftyer planet mot köpenhamn där vi mellanlandar och sedan vid 18 lyfter flyget mot NY! ♥
 
Igårkväll var jag på en musikal föreställning tillsamans med mamam, pappa och min vän Lisa som heter Rexia. Det är en ny uppsätning som skall visas för alla högstadieelever och gymnasielever på Gotland och handlar om Anorexia, så att man kan lära sig mer om det och få kunskap. Hoppas den kommer hjälpa många. 
Joe

Lyxigt med NY!! Wow! :)
Själv åker jag dit nästa vår tillsammans med familj. Ser verkligen fram emot det!

Susanna Maria J

Å vad gott med äggmacka! :D

Josephine

Åh vad kul!! :) grymt bra att de har en sån föreställning!

C by Caroline ❤️

Åh vad härligt med New York! Själv var jag där i somras, det var underbart! :)

Fani

Såg ut som en mysig morgon och god frukost det där :)

Robex Lundgren

åh vad gott de ser ut

Annika

Gott!

Anonym

wow vad roligt :D
saknar dina kvällsmål, den där goda skålen som du brukade göra.. :) kan du slänga upp receptet på den igen eller kanske länka till det inlägget? :)
kram och ha det så himla roligt i NY :D

Isabell

Åh vad gott det såg ut!

Elina

DEN frukosten såg inte dålig ut du! Vad är det exakt i skålen? :D
Och vad kul med NEW YOOORK, WAH! Hoppas du får det skitkul!

Svar: Kommer ett inlägg inom kort med det:) Tack
Vanessa Werkelin