WEEKEND

 
HEJ!
 
Nu var det sådär länge sedan igen. Men jag har haft en jätte tyuff och lång arbetsvecka med 10-11 timmars dagar. SÅ skall bli sååå skönt med lite helg nu. 
 
Vid 11 skall jag och far min iväg och spela lite tennis och ha lite kvalitets tid. Ikväll skall jag ta mig ut till Furillen för att bli bjuden på vedungsbakad pizza och fira Lizzor (Elisabeth/Bettan kvinnan med många namn) som fyller 19 år. Grattis tjejen!
Robex Lundgren

fint

Celine

Vilka härliga två bilder du har fått till :) Hoppas du får en riktigt härlig helg! Kram

Fanny

Hej Vanessa!
Jag kommer snart åka till N.Y för första gången och skulle tycka det var kul om du kunde skriva ett inlägg där du tipsar om vad det är man inte får missa när man är där!
Jag kommer också ihåg att du skrev att du hade åkt helikopter när du var där. Hur fixar man det? :)

Linda

Du tar alltid så fina bilder Vanessa! :)

Kram!

satu

Hej du!
Behöver få lite info kring din MAC du använder. Berätta, vilken version är det? Kapacitet och minne? :) Är du nöjd med dess funktioner och fyller den de behov du har?
JÄTTE TACK <3
Kram.