Candy shop


 
 
 
(Butken eller bilen som säljer badleksaker här i Mai pim) 
Godmorgon Sweden!
 
Vädret är halvklart idag men vi åker tillstranden ändån, troligtvis kommer det att klarna upp senare. 
Igår var vi på två mal mer eller mindre hela dagen. JAg fyndade några saker men det bästa var enligt mig den supergoda sushin som jag mamma och Vendela åt. Det är inte helt lätt att beställa sushi när allt stod så thai..Så jag gick på bidlerna och valde något lite " wild and crazy" som såg gott ut. Och OJ vilken tur att jag gjorde det för det var såå gott!
 
Efter shoppingen och hemma igen tog jag en masage eftersom att jag har fått ont i min rygg av att sova på en betongplatta till säng..Nej men hemma är mun mjuk som bomul så ryggen är inte van med dessa hårda här..Men men, allt annat i Thailand får 10 av 10 pöäng och jag älskar att vara tillbax i mitt andra hem ♥