Just nu





Eftersom att Jocke började jobba nu på eftermiddagen så fick jag ta några åk själv. Men efter att ha åkt 2-3 åk så blev jag sugen på att kolla någon afterski. Så jag stannade vid en som hadde fika och kände att munnen började vattnas lite lätt. " om dom har kladdkaka så går jag in" tänkte jag.. Det visade sig att dom faktist hadde det! Men då började hjärnspöket att diskutera med mig.. Så jag gick ut, men sen gick jag in igen. När jag är påväg till trappan en andra gång så vänder jag mig en sista gång mot baren och kollar.. 1 kladdkaka kvar! Då måste det vara menat att jag skall ha den! Så vips har jag beställt en kladdkaka med vanlig grädde trots att jag är känslig mot laktos, men kladdkaka utan grädde är inte samma sak som med! 

Det är just sånna här saker som gör att dom där sista 20-10 % som jag tycker att jag har kvar innan jag är "frisk" från anorexin förvinner! 

Kan ärligt säga att jag är JÄVLIGT glad och stolt över att jag gjorde det! 

Det är faktist inget man dör av! Bara njuter och blir extra glad av.
Fanny

Åh du ska vara stolt!! Yay! :) kladdkaka är så gott. Har aldrig haft anorexia, men måste vara för jävligt - hade äs UNS för några år sedan dock, och det var ju jobbigt. Bra insats av dig o dina föräldrar i Nyhetsmorgon! Kämpa på! kram!!

Svar: Tack så mycket! :) Kram
Vanessa Werkelin

Anonym

Heja, heja ❤️
Så jävla bra. INSPIRATION!!!

Lisa

Helt fantastiskt bra!!! 😃❤️

Louise

Bra jobbat! :D

Svar: Tack! :)
Vanessa Werkelin

elin stridh

gott :D

Svar: Jajemensan :)
Vanessa Werkelin