When christmas comes to town

Bättre sent än aldrig? 
 
Nej men här har ni en massa blandade bilder ifrån julafton. Vi var hela 17 - 20 pers om inte mer? Det kom och gick lite personer då och då. Men det var helt klart en jätte bra julafton. 
 
Älskar när släkten är samlad och man är många under ett tak. Hoppas eran julafton också var jätte bra :) 
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Bättre sent med julbilder än inga alls, helt klart! :)

Svar: Eller hur :)
Vanessa Werkelin

Ana Kroatien

aww så fina bilder <3 vill att det är jul igen haha

Svar: Ja det är ju sjuuukt lång tid kvar nu :D <3
Vanessa Werkelin

Fia

Åh, så mysiga bilder och så himla fin är du! Har en fråga till dig, förlåt om du finner den jobbig, du behöver givetvis inte svara då! Men det gäller viktuppgången, hur hanterade du den när di bestämt dig för att bli frisk? Du är ju så otroligt fin nu, har en jättefin kropp. Jag är så rädd att bli plufsi liksom... Stannade din kropp av när du kom upp i ett friskt bmi?

Kram

Fia

Åh, så mysiga bilder och så himla fin är du! Har en fråga till dig, förlåt om du finner den jobbig, du behöver givetvis inte svara då! Men det gäller viktuppgången, hur hanterade du den när di bestämt dig för att bli frisk? Du är ju så otroligt fin nu, har en jättefin kropp. Jag är så rädd att bli plufsi liksom... Stannade din kropp av när du kom upp i ett friskt bmi?

Kram

Http://carroat.blogg.se

Mysigt!

Http://carroat.blogg.se

Mysigt!

Louise

Härliga bilder :)

Annster

Fina bilder :)

lindaemanuelsson.blogg.se

Hej! Ser att du haft anorexia. Min kompis har det nu och jag vet inte hur jag ska hantera det. Hon stöter bort en och är väldigt elak .. Va det samma gör dig? Tog det lång tid tills du blev frisk?

Elin

Vackra bilder, ser ut som du hade en underbar jul :)

Robex Lundgren

mysigt

Renée

Hej Vanessa, jag kommer troligen få bli inlagd på scä om 1-2 månader och då du vart inlagd där hade jag några frågor. Får man ha mobilen? Hur är det med att vistas ute? Hur många patienter är det ungefärligt där? Mvh Renée, 13

Anonym

Tycker du anorexin känns mer avlägsen nu? Men hur är det med ortorexin? Det är i alla fall inte konstigt att din mens inte kommer igång, när man ser på din instagram hur du ser ut i träningskläder eller badkläder... Har du fortfarande kontakt med en läkare angående järnbristen?

Anonym

Tycker du anorexin känns mer avlägsen nu? Men hur är det med ortorexin? Det är i alla fall inte konstigt att din mens inte kommer igång, när man ser på din instagram hur du ser ut i träningskläder eller badkläder... Har du fortfarande kontakt med en läkare angående järnbristen?

Anonym

Hej! Du är en sån grym inspiration och jag ser verkligen upp till dig! Jag undrar vilka vinterjackor du äger och använder nu år 2014/2015? :)

Amanda

Hej! Jag heter Amanda och går sista året på samhällslinjen. Just nu håller jag på att skriva ett gymnasiearbete om hur svält påverkar en persons hjärna om denne har en ätstörning. Efter att ha läst din blogg har jag förstått att du har haft erfarenhet av ätstörningar, och jag undrar därmed om du skulle vilja svara på en kort enkät på sju frågor via mail? Frågorna kommer att handla om hur du uppfattade att din kropp fysiskt och psykiskt påverkades av att vara i ett svälttillstånd. Resultatet av enkäten kommer publiceras anonymt i uppsatsen. Maila mig om du är intresserad, och tack på förhand! :)

Anonym

Vanessa?!?! :( kom tillbaka, saknar dig! :(