Fredagsmys

 
Slänger upp två bilder ifrån eftermiddagen. En på en gigantisk kladkaka och en annan på mina vänner som dök upp på eftermiddagsfikan.Linnea, en tjej till dök upp typ 10 min efter att bilden togs. :) 
 
Hur som så var det jätte kul och trevligt! Tror nog att alla tyckte det. 
 
Ikväll skall jag baaaara vara hemma och mysa. Har precis ätit fredags tacosen, och senare ikväll lär det nog bli lite godis och film. Hoppas alla har haft en bra dag och har en fortsat trevlig fredagskväll :) 
Lisa

Jag tycker kladdkakan nästan var liten 😉 - men den ser gudomligt god ut 😍

Svar: Hahah well den kanske såg mindre ut på bild men in the real world it was pretty big ;)
Vanessa Werkelin

Anonymisen

Oj vilken härlig dag du haft! Du skulle kunna ordna en träff hit i finland också ;) den skulle jag minsann inte missa!! <3

Svar: Åh i finland blir lite svårt! haha men man vet aldrig ;) <3
Vanessa Werkelin

ɑ n n i k ɑ

Mums :D