Paj kalas


 


 
Hej och godmorgon!
 
Vart full rulle igår så får köra gårdagens uppdatering nu. Som sakt blev vi av med våra kära mac´s igår..Därav inget photoshop längre och nu lånar jag min moders dator (tack mammsen). 
 
Igår vart hela klassen hembjudna till våra lärare på paj lunch vilket var jätte gott och mysigt! :)
 
Idag är jag ledig! Så om en stund ca 1 timma så skall jag åka ut till flyget för att hämta min moster och mormor som kommer på besök! 


 
 
Frida

Jag har fått en ätstörning... Och ska in på bup 12/6. Mina föräldrar vet om det och försöker hjälpa mig, men jag klarar knappt av att äta någonting. Får i mig ca 500 kalorier per dag, eftersom jag måste äta alla mål. Men har så sjukt ont i magen och hög ångest efter varje mål. Jag är 15 år, ca 165-166 cm lång och väger mellan 46,9-47,8 beroende på om jag nyligen ätit osv. Jag har ingen ork till något och går därför inte ens hela dagar i skolan, bara någon timme. Alla försöker hjälpa mig men det går inte eftersom jag inte vill äta något med så mycket kalorier i. Vad rekomenderar du mig att göra? Och har du förslag på måltider som inte har så mycket kalorier? Vad äter du? Hur lång är du, vad väger du?