To GTB



Hejhopp!

Är just nu påväg till Göteborg tillsamans med familjen för att hälsa på lite släkt nu när det är höstlov. Inte för att jag har något höstlov längre men jag är iallafall ledig till och med lördag så något form av "lov" eller kanske mer ledighet har jag :) 
Patricia

Åh, så härligt med Göteborg!! :D

Ida

Hej! Jag inspireras mycket av dig och har en del frågor, jag har haft eller har fortfarande lite ätstörning men jag väger normalt nu men tycker det är svårt att veta hur mycket jag ska äta och så med kontroll ibland. Jag spelar fotboll Och springer en del, älskar sport!! Och undrar vad och hur mkt i veckan du tränar och hur många måltider äter du på en dag? Hur kan en frukost, eller mellis och dina måltider se ut? :) är du nöjd över sin vikt eller försöker du gå upp mer? Hoppas du vill svara och skitcool stil har du måste jag säga 😊