FLAWLESS

 
Hej kompisar!
 
Har inte hunnit med bloggen idag har jobbat heladagen idag och detta inlägg som jag lägger upp nu skulle jag igentligen lagt upp imorse med något hände så det kommer nu istället!
 
Hur som.
 
Bilden ovan visar mig typ bokstavligen 3 minuter efter att jag stigit upp ur sängen. Nyvaken utan smink inga konstigheter, och vist är jag fin?
 
Tyvär är det många som vaknar, tittar sig själv i spegeln och säger till sig själv, "fy fan vad jag ser ut" eller klagar över något annat. Men varför igentligen? När blev utsende så otroligt viktigt och skall mer eller mindre styra våra liv? Varför kan inte alla bara vakna upp och inse att vi alla är felfria. Vi är alla olika, unika och fantastiska mäniskor med många olika egenskaper OCH vi ser olika ut. Våga tyck om dig själv! Om inte börja åtminstonde aceptera dig själv. Du och din kropp kommer leva tillsamans förmresten av ditt liv!
 
Behandla den väl, du har bara en kropp, och världen har bara en av just dig♥
 
CAMILLAESI

så fin du är!

Bra skrivet <3

Svar: Tack :) <3
Vanessa Werkelin