I´m moving

 
I vissa delar av världen är vi på väg att starta våran dag och i andra kanske mitt uppe i dagen för att i nästa inte inte riktigt avslutat gårdagen än.
 
Det är det häftiga med att vi alla bor på olika platser. Och nu är det även bestämt för mig vart jag skall bo. 
Den 22 Augusti kommer jag flytta till USA!! 
Jag är så sjukt taggad och vill bara åka NU. Jag kommer bo i Plainview, vilket är en förort till min drömstad NY. 
Där kommer jag bo och jobba i en familj som har två barn, en tjej och en kille på 10 och 7 år. SKALL BLI SÅ KUL!
 
Men tillbax till verklighetne just nu. Dax för jobb 07-13:00 Sen tar jag helg :) 
Jannica

Åh, härligt! Älskar NYC :D
Vilken organisation åker du med? :)

Svar: Jag åker med cultur care aupair :)
Vanessa Werkelin

Anonym

Åh vad underbart! Drömmen ju😍

Nicole

Åh vad kul!
Jag ska också till USA i augusti till en familj som bor 1h från New york! 👍

Svar: Åhh vad kul!! Då kanske vi kommer träffas vem vet!? :)
Vanessa Werkelin

Frida

Vad kul, jag har också varit Au-Pair, du kommer lära dig mycket. Framför allt om dig själv, klyschigt men ack så sant. Ska bli kul att följa redan :)

Svar: Åh vad kul! Vart var du någonstans? :)
Vanessa Werkelin

Natalie plus Co.

Vad kul! Grattis :) Jag var au pair för några år sedan. Det är verkligen en upplevelse för livet :)

Svar: Ja det verkar jätte kul! :) Vart var du Au pair? :)
Vanessa Werkelin

helenaforsmark.blogg.se

åh va kul :D

Tilda Barkselius

Åh gud vad kul!

Svar: Ja skall bli sjukt roligt!
Vanessa Werkelin

emiza

gud vad kul :D

jennie

OH underbara Usa! Jag har själv bott i Los Angeles och pluggade på college, amerikanarna är så himla underbara människor!

Svar: Åhh vad härligt! Längtar såå mycket till min resa!!
Vanessa Werkelin