2014

Lånade denna fantastiskt bra lista för att sammanfatta 2014 lite kort och gott :) 
 
Beskriv året med tre ord.
Händelserikt, lärorikt och roligt
 
Bästa köpet?
Oj.. det måste nog varit mina löparskor som jag har använt ett X antal gånger! 
 
 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Många! Ex the best day off my life (min 18 års dag), Brother (sommare och all härlig personal), Tsunami (en låt jag gillat att dansat till men även tänkt en extra tanke på mina kusiner) och sedan en maaaaassa andra låtar! 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Ja förutom min familj (självklart) Så skulle jag nog säga Jocke, den härliga sommarpersonalen, Louise, Kamon, Klassen, Ida och Lisa. 
 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
 
Nix, Ensam stark eller? Hahha nej men nej tyvär. 
 
Vart reste du under 2014?
NEW YORK!! Men även Turkiet, Stockholm och Göteborg..Om dom räknas :D 
 
 
 
Vad var din största tabbe 2014?
Ehh ja...Det vet jag inte riktigt? Säkert något pinsamt man har förträngt ;)
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Det måste nog varit min 18 års dag! Jag menar hur många gånger fyller man "the magic 18"? SJUKT rolig dag/ Kväll / Dygn? 
 
 
 
Har du blivit bättre på något?
Löpning helt klart! Förbättrat löparsteget och tiden på milen med nästan 10 minuter. :) 
 
Vad var extra dåligt med året?
 
Kan inte komma på något konkret men vissa dagar är helt klart sämre än andra.
 
Vad var extra bra?
Livet! Nej men just nu känns det ändå som om livet bara blir bättre och bättre! 
 
Lärde du känna några nya människor?
JA! Massor, All härlig personal i sommras. Men även lärt känna bla Ida och Lisa bättre och sen lite annat folk också :) 
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jajemensan! Jag sprang min första halvmara, Var i NY för första gången (om man bortser från gången då jag var 2 år) Började äta godis igen (som jag inte gjort på 4 år, Så nästan som nytt) Var i turkiet för förta gången. Började 3:an på gymnasiet. 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker!
 
Största framgång på det privata planet?
Jag var med i två interjuver i två olika tidningar, Allers och Gotländska tidningen GT.
 
 
Vem saknade du?
 
Alla som inte finns med mig idag. 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Fortsätta blicka framåt, Gå klart skolan och "börja livet" :) 
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas såklart på att det kommer bli änu bättre! 
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Jag vet inte, jag tror jag tar med mig alla fina minnen till 2015 istället :) 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
ALLT! 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och käder..Shockade ;) 
 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Den enda konkreta planen jag har är att ta studenten och efter det vill jag hitta på massa saker! Så jag får helt enkelt se vad som händer :) 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
 
Kör ba! Ha kul :)