IN HEAVEN

 
Godmorgon lördag!
 
Tänkte bara börja med att visa vad jag åt igårkväll när jag och min lillebror såg på Mission Imposible. HEREGUD VAD GOTT DET VAR MED DELICATOBOLL!! Jag har inte ätit det på flera år. Chokladboll har alltid varit mitt favorit fika. När jag var mindre ville jag baka det hela tiden, eftesom att jag misslykades med allt annat.. ;) 
 
Hahha nej men det här var nog det godaste jag ätit på länge. Dock räkte ne gott och väl, då det blev väldigt sött!
 
Idag skall jag iallafall jobba hela dagen på Kneippbyn (igen). Mellan kl 11 - 17 kan ni hitta mig i Kneippbyns magasin :) 
Anonym

Vad kul att du kan unna dig något du tycker om!
Jag hoppas att du har kommit till det stadiet då du äter för DIN egen skull och kan njuta av maten. Att inte äta bara för att andra säger åt en och för att få träna. Keep on fighting :)

louise k

Stolt over dig Vanessa!!!!! Fan vad bra detta gjorde min drag

frukallgren.blogg.se

Haha jag var likadan! Chokladbollar kunde man ju typ inte misslyckas med?! På något sätt så blev dem alltid goda :D
Ser ruskigt gott ut alltihopa!!

Svar: hahahahh! Eller hur :D
Vanessa Werkelin

Bipolarn

åh vad gott det såg ut. Du är suktig Vanessa :)

Svar: tack :)
Vanessa Werkelin

Anonym

Duktigt och gott :) ska du jobba på Kneippbyn i sommar? Hur blir det då med McDonalds? :)