Suit me up

/Kostym H&M/Topp H&M/Klocka Cocoo/Skor Adidas/ Halsband Bikbok/
 
Hej!
 
Blev ingen uppdatering igår, hade inte riktigt något kul att skriva lixom. Händer inte lika mycket nu när man är "sjuk" eller iallafall väldigt förkyld..HATAR det! Bokstavligen. 
 
Hur som så tänker jag storma apoteket idag och köpa upp hela deras lager på förrkylningspreparat..Okej där överdriver jag lite.. Men jag måste bli frisk till på måndag för det är inte många löpargrupp träningar kvar nu..Och jag vill verkligen INTE missa en till. 
 
SÅ någon som sitter och håller på någon dunderkur eller tips? Dela med er :) 
Anonym

Om det är till någon tröst så kan jag berätta att jag också har blivit jätteförkyld… Och ja, det suger verkligen! Men man får försöka tänka positivt att det iallafall inte är någon kronisk sjukdom, det finns ju värre saker än förkylningar. Krya :)

Anonym

Jättesnygg outfit, älskar den! :)

jessica sofie

er inredning ser fantastisk ut!

Svar: Tack! Skall hälsa mamma det :)
Vanessa Werkelin