Im in the newspaper

 
 
Juste!
 
Idag är jag med i tidningen. Fick förfrågan i början av Mars tror jag att det var? Om jag kunde vara med i ett reportage inför helgens "Gott liv mässa" och halvmarathon lopp. Under mässan kommer det vara föräläsningar om bla mental hälsa, en kille som varit alkholist men tog sig ur det och lyckades göra en svensk klasiker. Därav ville dom intejuva mig som har genom gått Anorexi och nu sprungit just detta halvmarathon 2 ggr. 
 
Slog ju min rekord tid förra året då klockan stannade på 1:35 Vileket jag var sjukt nöjd med!! I år kommer jag inte satsa på någon tid eftersom att jag inte tränat för loppet som tidigare år. Jag började ju spela fotboll igen i Februari och då har det inte blivit så mycket löpning. Därav kommer jag bara spronga loppet i år för att jag älskar löpning och för att jag kan!