1/2

Haloj igen!

För ca 2 timmar sedan åt jag min sista lunch tillsamans med mammsen. Sen dess har jag går igenom första kontrollen, kollat i lite taxfree butiker och sitter nu ner för att skriva lite.

Okej jag har väll igentligen inte gått omkring i butiker jag har gått på jakt efter Au pairer.. Rosa armbandet som ni ser att jag har oå bilden har 9 människor till på denna flygplats på sig och det är dom som bla kommer åka samma plan som jag till USA.

Soo eftersom att jag lovat mamma och fleeera andra att uppdatera aå mycket som möjligt så skall jag försöka att göra det! Nästa inlägg kommer nog dock bli på Americansk mark!

P.s mitt plan är försenat till 18:30 istället för 17:45.. Wel wel nu skall jag på Au pair jackt igen HA DET SVERIGE!

Matilda Berlin

Men åhh så spännande! Lycka till nu!