21 Years old

 

 

4 bilder ifrån i tisdagskväll då jag var hemma hoss mina kusiner och firade att dom fyllt 21 år. Svårt att få oss stilla på bild när en sjukt bra låt kom igång :) 

 

Hur som! Idag har jag försökt att vara sjukt produktiv, Jag har lyckats varit på både sjukhuset och vårdcentralen för att få tag i mina 2/3 sista papper jag måste ha inskickat innan måndag..SÅ nu är ialafall hälsoundersökningen och TBC testet inskickat.. Väntar bara på utlandsutdraget ifrån polisen i Kiruna..HAr ringt och tjatat på dom varje dag den här veckan och idag fick jag en ordentlig utskälning på att jag skall sluta ringa dit och stressa dom..Jag håller alla mina tummar och tår på att dom kommer skicka det utdraget imorgon till Au pair byrån, för då borde dom ha det på måndag och då är jag good to go! 

Ikväll blir det en liten avskedsmiddag med fotbollslaget på Creperiet då MJ den Canadensiska spelaren åker hem till Canada på lördag morgon, going to miss her! 

 

 

Elise

Vilka härliga bilder!! :)