En vecka kvar

WOW! 
 
Alltså huuuur gick tiden så fort helt plötsligt?
Om exakt en vecka på dagen så går min flytt imot USA! hur galet är inte det?
 
Så, här kommer en upppdate på hur sista veckan kommer se ut på ön. 
 
JAg jobbade mitt sista arbetspass på Åhlens igår, och planerar att var ledig hela den här veckan tills jag åker.
Idag har jag varit och påbörkat mitt TBC test, som man måste ha gjort innan man får åka till USA, kommer få svaret på torsdag och sedan skicka papprerna till Aupair byrån, jag var även tvungen att ansöka om nytt belastningsregister hoss polisen då mitt gammala jag skickade in som jag fick när jag jobbade som vikarie inte gällde...Så väntar på dom papprenra med som MÅSTE in inna måndag annars kommer det bli tight för mig att åka..
 
OCh som gräddet på moset så måste jag börja packa den här veckan. OCH HUR PACKAR MAM FÖR ETT ÅR!? Och sedutom packa för 4 årstider..Hadde varit så mycekt lättare om man bara skulle på på typ nordpolen eller i en tropisk skog..
 
Ja mer uppdate kommer, puss och hej sålänge! 

 

 

 

Matilda Berlin

Nej vad kul!!! Ska du till USA alltså? =) Har du någon aning om var nån stans du ska?

Svar: Plainvey har svårt att stava det, men är en förort utanför New York! ligger på long island :)
Vanessa Werkelin

Lisa

Åh, så himla spännande!! :D