Host family

Dom sista Au pairerna som väntar på sina familjer.

Mitt rum och en fin välkommst present.

Andrew & Sam

 
Alltså WOW!
 
Så igår var dagen D kommen (igen), min hoast family kom till skolan för att hämta mig. Michelle, Samantha och Andrew (Mamma & två barnen) kom i sin stora bil och hämtade mig. 
 
Efter dom hämtat mig åkte vi hem till huset, väl hemma gick jag se mitt rum packa upp göra mig hemma stad och ja bara chilla lite. Senare åkte Vi till en Dinner, blev så exided när vi skulle åka till en riktig dinner, haha allt som man kan se i filmer vill jag också uppleva..heh. På dinnern började vi gå igenom familjens handbok, men avbröt när lunchen kom in. 
 
Så efter lunch på dinern, var Michelle tvungen att åka till IKEA..Haha ingen jublade nog mer än jag då. Så vi alla åkte till IKEA. Efter gick vi in i galerian som IKEA sitter ihop med för att gå till en gigantisk mataffär som hade allt! 
Där inne köpte vi hem lite mer frukost varaor, jag fick välja ut en ny badrumsmatta till mitt badrum, fick lite shampo och balsam och ja behövliga saker. 
 
När vi kom hem igen gick vi igenom resten av handboken, shchema osv. En liten stund senare kom papap Lou hem ifrån jobbet och då bar det av till Yama Sushi. När Michelle hämtade mig ifrån skolan frågade hon i bilen om jag gillade sushi? Ehh JA! Bra för fredagar är våra sushi kvällar, sen vet jag att du gillar glass så vi brukar åka och köpa glass efter. 
 
På resturangen kom vi in på Avengers och heeeela familjen är helt solda på det, och eftersom att jag inte sätt alla filmer så blev det en movienight i pjamas och glass i högsta hugg. Kunde nog inte fått ett bättre välkomnande eller mer passande värdfamilj
 
 
Johanna

vad kul!

Jannica

Åh vad kul! Kommer ihåg mitt första möte med min värdfamilj, gud vad nervös jag var innan!!! Hihi, hoppas att du kommer att trivas i din värdfamilj :)