Sunday funday

 

 
Så igår vart en riktigt händelserik dag från tidig morgon till kväll. 
 
Startade dagen redan 06:00, med att skypa med mamma. Är fortfarande lite jetlagad eftersom att jag vaknat mellan 05- 06 varje dag den här veckan..Well well. Efter samtalet gick jag upp och gjorde frukost, Shit vad svårt det var att göra gröt! Hah min host mom har en annan typ av havregryn som skall koka såå länge så det som brukar bli klart på typ 10 min tog säkert 30 minuter.. tur att jag hade tid.
 
Strac efter 09:00 åkte jag och Michelle (host mom) iväg på boxning, hon brukar göra det på söndagar och fråga om jag ville med :) 
Efter boxningen åkte vi förbi Bagel box vilket är ett bra ställe för bagels med typ 10 olika smaker på själva gageln och sedan änu mer olika fyllningar. Jag tog en "everything" bagel (al in när man testar nya saker) , vilket var svingod, sen tog jag en riktigt good tonfisk fyllning till. 
 
Lite senare kom Nana = Mormor och morfar över, dom var ivriga på att träffa mig så vi käkade en bagel lunch hemma. Efter lunchen var det dax för mig att testa min bil och köra lite på vägarna. Så vi åkte till familjens "gym" vilket var det största gymet jag någonsin sett! Då snackar vi inte bara gym utom inomhus och utomhus poler, squas hall, basket, klättervägg, spa, osv. Hur som registrerade vi ett medlemskap för mig där :) 
 
Efter det var det bara att åka hem graba tag i badkläder och sen åkte hela familjen till pool party i några vänners clubhouse, så det vart både BBQ och desert. Haha att ha med desert är lika självklart som att ha smör på mackan i USA verkar det som. 
Frida

Vad kul att du åkt iväg som au-pair! :) Gjorde jag med för ett par år sedan. Ang havregrynen haha. Kan vara värt att kolla i butiken efter "rolled oats" som är det som vi kallar havregryn här hemma. Eller är det kanske det ni redan har?

Svar: haha tack så mycket!! värt att kolla efter! :)
Vanessa Werkelin

Hanna Watson

Sa ditt inlagg om New York och klickade in. For 10 ar sen akte jag som Aupair och minns forsta dan I New York efter aupair-kursen. Du har ett fantasiskt ar och aventyr framfor dig. Hoppas det blir fantastiskt. Jag bor nu I Kanada och aker till NYC minst en gang om aret :)

Svar: Åhh vad kul!!! :)
Vanessa Werkelin

Anonym

Hur mår du? Du tränar mycket och det syns att din kropp ligger på en undervikt. Jag undrar mest själv vad du tänker kring det? Varför går du inte upp till normalvikt? Är det anorexin som står i vägen för det?