touchdown

Wiho! ÄNTLIGEN FUNGERAR INTERNETTET LITE GRAN!

Så ovanför ser ni min dag i lite bilder. Dagen Stargate 07:00 med frukost och sedan började Au pair skolan 08:00 till 18:30! Förstår ni vilken lång dag?

Hur som, jag mår bra. Fick ett riktigt breakdown igår eftermiddag och behövde ringa hem till mamma. Men efter att jag pratat med henne kändes det sååå bra. Senare på kvällen åt vi middag gick till affären och handlade lite och gick omkring och upptäckte hur det ser ut runt omkring "campus" där vi för tillfället bor och går i Au pair skola.

I affären hittade vi massa B&J och eftersom att det finns testa nya B&J smaker på buketlisten så kunde man ju lika gärna börja nu. Så jag och två till tjejer delade på en Red velvet cake. Riktigt good.

Den intog vi på trotparkanten i ett fint neiborhod som vi hittade.

Elin

Så himla häftigt att du åkt till USA för att jobba som au pair! Ska bli så kul att följa din resa:) Är också sugen på att åka iväg när jag har gått mitt sista år på gymnasiet. En fråga, hur redigerar du dina bilder på instagram? Tycker verkligen de är så fina, älskar din instagram!

Svar: Tack! Jag redigerar dom i en app som heter VCSO :) kram
Vanessa Werkelin

Matilda Berlin

Men guuu så kul det låter!