Miriam Bryant

 
En liten mobil bildbom ifån min och pappas kväll igår som var 100%!
Fick jobba över på Åhlens så direkt efter jobbet cykla jag hem bytte om på 10 min och sen hoppase jag och pappa på bussen in till stan och hamnen, satt oss på en resturang, käka riktigt god pasta och laddade upp inför Miriam Bryant konserten som skulle börja lite senare. Haha dock kom vi hem netydligt mycket senare än vad vi tänkt..Säger bara TAXI KAOS just nu..Så istället för 00:00 som konserten sluta så kom vi inte hem förens ca 01:30? 
 
Idag är jag "igentligen" ledig ifrån Åhlens men skall jobba wisby strand 10:00 - ca 23:00. Ha en fin dag gott folk : )
 
 
 
josephine Asplund

Några roliga planer för veckan ? Hoppas du sovit gott, kram <3

Sarah

Va mysigt o äta i hamnen :)

Elin Ekholm

Fasen vad snygg du är!!

Svar: TAAAACCCKKK!!
Vanessa Werkelin