FRIDAY

 
Godmorgon
 
Idag är det fredag vilket inte alls spelar någon roll när man levt lajf och haft fredag hela veckan! 
Igårkväll efter träningen åkte jag och Tenni till Kitchen and Table på deras två års firande och käkade middag. Det var super kul och mysigt och jag fick presentera henne för lite gotlandsvänner, which she liked a lot!
 
Idag är fotbolls EM det enda som står på agendan. Så vi kommer åka in till stan för att se på fotbollen i en Ruin på stolbildskärm. Tror det kommer bli läckert! :) 
rememberthiis.blogg.se

Snygg äggkopp !! (Nog första gången jag säger så om en äggkopp faktiskt !) :D

Svar: Haha tack! Alla är unika med olika sagor på faktist! Allt ifrån hans och greta till storken som kommer med bebisar :D
Vanessa Werkelin

Matilda Berlin

Åhh så fantastiskt det ser ut! Visar dom fotbollen i en ruin? Vilken och kostar det nåt? För det hade ju varit skitcoolt =)

Svar: Eller hur! Jag vet inte om det kostar något men har för mig att mamma sa att det var i den på stora torget :)
Vanessa Werkelin

JUNITJEJ

Ha en underbar fredag!

Svar: TACK!!
Vanessa Werkelin