Pinchos

Bilder ifrån Pinchos igrå, En resturang du betsäller maten via en app i mobilen! Sjukt udda men samtidigt roligt!
 
HEJ!
 
Nu var det några dagar sedan jag skrev men jag har haft fullt upp! Allt ifrån midsommar firande, fotbollsmatch, båtkning och resturang besök.
 
Nu har vi verkligen fullt hus här hemma efter att vår kusin Marcella är på besök och sen då Teni som kommer bo här tilll slutet av september. Men jag älskar det! Snacka om att alltid ha ett helt gäng att hänga med. Idag åker dock Teni till Italien i några dagar för att möta upp några väner ifrån USA. Vi har speledigt i 2 veckor nämligen. Men med en ut kommer en in, min moster Anki (även gudmor) kommer på besök medans teni är borta.
 
Idag är min ledighet slut och nu kommer det typ bli jobb non stopp..Men det blir kul! 
Ikväll skall vi ut och äta igen. Marcella fyller nämligen 20!! GRATTIS! Så Hon fick bestäma resturang och då blir det Kitchen and table. Så efter jobbet skall jag möta upp alihoppen där :) 
 
Shit blev ett sätt långt inlägg nu, så stannar här och önskar er en fin dag! :) 
Anonym

Älskar dina bilder! Så jag har lite foto-relaterade frågor: Tänkte bara höra vilken systemkamera du har? Och vilket/vilka objektiv? redigerar du alltid dina bilder och i vilket program? Tack för en härlig blogg!!