Pineapple

 
" Be more lika a pinaple: Stand tal, wear a crown and be sweet on the inside"

Godmorgon Vanessa, hur står det till?
Morsning korsning! Det är bara bra tackar som frågar
 
Ledig igår, skönt?
Ja faktist, var ute och sprang, var hemma och gjorde nada, spelade liet fotboll och åt massa glass på kvällen. 
 
Du och din glass alltså..
Är man ledig så är man, sen vart det ju första Juni så det får man väll fira? 
 
Jo det är väll sant det..Vad skall du göra den 2 juni då?
Jag är faktist ledig idag också! Så planen är väll att jag skall göra det jag inte gjorde igår idag, hahh
 
Ja jo det är väll smart..Något kul som händer i helgen? 
Jajemensan! Imoegon hoppas jag på att vi skall gå ut och äta i familjen, sen på lördag är jag bjuden på Lisas 20 års brunch och söndag blir det fotbollsmatch i div 3 mot serietvåan.
 
Fullspäkat som vanligt
Yes precis som det skall vara! 
 
Då dår du ha en fortsatt trevlig vecka och se till att få gjort dom där sakerna idag!
Tack det skall jag, ha det!