Today by phone






ÄNTLIGEN PÅVÄG HEM! 
Wow, snacka om en Amazing dag där jag måste ge mig själv en massa beröm. Men även min mamma som såg till att boka om mig till båten hem. 

Så min dag har varit as bra, började på amerikanska Ambasaden vilket tog sååå mycket längre tid än jag trodde.. Hade tid 10:45 vilket alla andra typ också hade, så 12:15 var klockan när dom ropade upp "Vanessa Werkeline" som dom utökade det, hah standard. Väl inne på Ambasaden så får man inte ha någon telefon.. Så vad skall man då göra i typ 2 timmar. Jo man pratar med personen som sätter sig bredvid och lyckas bonda huuuur bra som helst. Och som grädden på moset bor hon i NY what a coincidence right? Så nu är jag en konstant och nummer rikare!

Efter Ambasaden mötte jag upp Lollo som fick vänta lite längre än vad tänkt.. Närmare sakt 13:00. Då gick vi och käkade lunch, och eftersom stt hon ör vegan så försökte vi hitta ett ställe med mat för båda.

Efter lunch var Lollo tvungen att jobba så jag tog en shoppingrunda på stan med mina 20% batteri.. Panik! Då mamma skall maila biljetterna hem.. Men med hjälp av min charm drog jag och pratade med en super schysst kille inne på telle två i typ 20 minuter om allt mellan himmel och jord samtidigt som jag fick låna en laddare :) 

Och i skrivandets stund har jag precis ätit kötbullarna på båten och skall nu sätta mig i min stol och slockna en sväng inanna båten är framme 00:30 inatt!