ATM @Snack

 
 
Flyr solen en sväng och laddar med energi inför kvällen. Ett kesomellanmål, chokladmjölk och ägg mackor med kalleskaviar. Kan inte bli så mycket bättre!
Jossan

Åh, allt det där skulle suttit riktigt fint nu! :D Mums!

M

On point som vanligt!
Måste bara få fråga om du räknar kalorier/väger eller mäter någonting? Har du gjort det tidigare?

KRAM

Anonym

Kan du inte skriva hur du äter under en dag? Hur många mål, vad för måltider osv. Samt, hur ofta och mycket du tränar under en vecka? Vore intressant att läsa så hoppas du kan svara på det här. :) Kram

Svar: Det går inte att svara på eftersom att ingen dag är den andra likt. Det beror helt på hur mycket jag jobbar, tränar, hunger osv kram
Vanessa Werkelin

Anonym

Men behöver du inte vara noggrann med att äta tillräckligt alla dagar iaf? Med tanke på din bakgrund och så mycket som du verkar träna. Vet du hur du ska äta och vet du om du äter tillräckligt? Tänkte om du får/fått nån hjälp med det. :)

Svar: Självklart så försöker jag alltid att äta mycket, jag lär mig fortfarande hur mycket min kropp behöver. Jag har otroligt stöd från min familj som stötar upp och ger feedback dagligen. :)
Vanessa Werkelin