update

//Bild från igår //
 
Tog en eftermiddags löprunda efter jobbet igår, ianna jag åkte iväg och såg på fotbollsmatch tillsamans med min kusin vitamin. 
 
Har jobbat som spanskalärare hela dagen på skolan dag. Tycker det är rätt kul att vara just spanska lärare eftersom att man får ta upp spanskan lite gran igen :) Fått sjukt mycket beröm idag också av både lärare och elever vilket gjorde mig skit glad! Man känner ju sig såå uppskattad när man får beröm.
 
Nu skall jag käka klart på mitt mellanmål innan det blir till och cykla iväg till fotbollen.
Anonym

Jag förstår om du tycker det är jobbigt med alla matfrågor hit och dit och du behöver självklart inte svara om du inte vill, men jag är bara lite nyfiken - äter du kvällsmål varje kväll? :) jag MÅSTE nämligen äta kvällsmål annars klarar jag inte natten utan att bli hungrig, spelar ingen roll hur sent jag äter middag. Jag kommer bara ihåg ditt "standard-kvällsmellis" och undrar om du fortfarande äter det men bara inte lägger ut bilder på det :) hur som helst så är du grym och en stor inspiration! Kram!