Alone time

Godmorgon.

Idag är det äntligen lite sämre väder, eller okej det ösregnar ute men det är fortfarande väldigt varmt.. Nog pratat om vädret. Vaknade redan 06:30 idag. Så började dagen med att slänga in en tvätt innan jag gick upp för att brygga kaffe och göra frukost. Jag brukar väcka barnen vid 08:00 så jag har en timme för mig själv på morgonen vilket är ganska skönt.

Igår kväll var jag och min host mom iväg för "food shopping" OMG vad det skall bli kul att bjuda dom på mat! Det finns såå mycket fina råvaror (och hemska halvfabrikat med) men men!

Haha i slutet av food shoppingen gick vi förbi glass disken och jag fastna framför all BJ.. (Shockade?) Så jag köpte med mig en ny BJ smak hem som inte finns insverige men som jag tror kan vara min ultimata BJ!! Haah skall nog testa ikväll återkommer med resenation :)

Johanna

ser gott ut!