First day of school

 
 
"first day off school, oboy oboy "
- Nemo
 
Godmorning America
 
Sommarlovet är officielt över och skolan börjar idag, vilket betyder att mitt mer ordinarie schema kommer att börja rulla igång på riktigt nu. Så jag tror jag är mins lika excided  över att skolan börjar som Sam & Andrew. 
 
Igår lagade jag middag till familjen för första gången! Var lite nervöst..Inte för att jag var oroliga att faila, men mer för att jag är den första Au pairen Familjen haft som kan laga mat, så min host mom har gåttt och sakt till alla hennes vänner "Oh you know what, Vanessa cooks"..Hehe vilket gjorde att man verkligen ville visa att det okcså stämde! 
 
Så vad lagade jag? Pannerad fisk med kokt potatis, en västkuströra och ärtor..Betyget? 
 
1. Andrew "Idont like fish...onlu Tuna and Salmon" "Oh this fish was good" 
2. Sam "The sauce to the potatoes was amazing"
3. Mom and that "Thank you this was really good"
 
Phu jag antar att jag blev godtjänd! 
 
Nu lämna barnen vid bussen. 
Lisa

Har du något mål med USA ätstörningsmässigt? Jag tänker vad är nästa steg? Vilka steg har du kvar att ta? Har du utmaningar? Mål? :)