Huntington roadtrip

 
 
Sunday funday. 
 
Igår åkte jag och Sandra på en liten roatripp till Huntington, det ligger inte så jätte långt ifrån varken mig eller Sandra ca 15- 20 minuters bilresa på lite mysiga kringelikrokvägar. 
Väl inne i staden promenerade vi runt på lite gator för att sedan hamna på en jätte mysig redturang med namn "Meehan´s of Huntington", vi satt oss på deras otroligt mysiga innergård, med fontäner och målade väggar. efter lunchen traskade vi omkring i några butiker, fyndade i kjol som jag kan visa i veckan. När vi kände oss klara med Huntington åkte vi vidare på våran roadtripp till ett gigantiskt shopping mal i Hicksville, där vi också blev otriligt fredstade av Häagen-Dazs disken.. Så Vi kunde inte motstå en varsin "midnight dream" MUMS!
Anonym

Jag vet att du är väldigt bra och intresserad av löparskor, jag funderar på att köpa adidas ultra boost. Vad tycker du om dom? :)
Älskar verkligen din blogg!!