The best day of my life

 
 
Min 18 års fest i lördags.
 
Tänkte börja dagen med att berätta om min AMAZING 18 års fest i lördags. 
18:00 Tog jag imot gästerna en bit bort ifrån partytältet så att dom fick gå en kort tippspromenad för att komma fram. 
 
Runt 19:30 var en buffe uppdukad av en kock som stod och grillade. SJUKT gott med fläskfile, lax kyckling och massa goda tillbehör. Efter matan vart det present öppning och desert. Och efter det bjöds det på uppträdanden ifrån alla håll och kanter. Jag och mittt gammala gäng (från när vi var 10 - 12) fick köra några gammla låtar.
 
När allt var klart var det bara en massa mingel och mys, samt lite dans av en dj som spelade musik. Och av han fick jag 5 gratis VIP-pass till en klubb inne i stan. Så efter 00:00 åkte vi in tills stan för att fortsätta festen på en dansgolv med flera andra.
 
vid 03:00 stängde klubben och jag om min barndomsvän Saga gick bort till hennes båt i hamnen och hade "eftemys" tillsamans med pappa, min mostersman samt Sagas familj och grillade korv. Vid 03:40 kom taxin och rint 04:00 la jag mig i sängen som världens gladaste mäniska. 
 
Skall även tillägga att jag inte drack en droppe alkohol men hade ända HUR kul som hälst! ♥
Maja

Åh vad roligt att du hade en så grym födelsedag! Skulle inte du kunna visa vad du fick i present? Kram! :)

D

Ser grymt ut! Vill se presenterna!!! :)