Remake

 
Saknar skolan? 
INTE ETT DUGG. Men tycker det är lika kul att leka med photoshop för det.  (Går media linje så det blir lite photoshop då).  Gjorde den här bilden tidigare idag eftersom att jag ändån inte hade något annat för mig. Åter igen så älskar jag svartvitt. Men jag lät mina bruna ögon komma fram i bilden för lite nytänk :) 
Veronica

Fin du är!

Svar: tack :)
Vanessa Werkelin

william

snygg bild:D

Svar: tack :)
Vanessa Werkelin

Felicia

Så fin bild, snyggt redigerad!

puss

Svar: tack felicia :)
Vanessa Werkelin

Anonym

Hej!! Lite spontant sådär, men såg att blondinbella hade nämnt Kneippbyn på sin blogg och tipsat om att det var ett bra ställe! :)

Anonym

Hej!! Lite spontant sådär, men såg att blondinbella hade nämnt Kneippbyn på sin blogg och tipsat om att det var ett bra ställe! :)