Basic with a twist

/T-shirt H&M/Jeans Zara/Halsband Day/
 
Hej!
 
Har inte hunnit uppdatera något förens nu. 
So her we go...
 
Imorse var jag iväg på körlektion nummer 3. Har haft det tre dagar i strek. Mitt mål är att skaffa körkort innan november är slut. 
Juste jag måste berätta om gårdagens grymma träningspass! Eller tidtagning. Jag och Ida fick i uppgidt av våran tränare i löpargruppen att ta en ny tid på milen..Och jag hadde förbättrat min tid med 2 minuter! Så jag slutade på tiden 46:51 riktigt nöjd. 
Emma

Hej Vanessa!
Jag skulle vilja ge dig ett råd. Hur du väljer att ta till dig det är upp till dig.

Jag skulle råda dig till att minska något på träningsmängden och fokusera mer på styrketräning en tid framöver. Av anledningen att du inte fått tillbaka din mens än. Om kroppen inte får utvecklas som den ska kommer du inte att kunna prestera på topp och i framtiden har du större risk för att drabbas av skador. När du är 24 vill du nog inte ångra vad du inte gjorde någonting åt när du var 18. Känner du dig osäker på vad du ska göra, prata med någon, t.ex en tränare, läkare eller förälder. Ha det gott :)

agnes

åh vad du är snygg och fotogenisk! älskar din klädstil också! ha en braa kväll!

Emsan

Asså hur få du en t-shirt från H&M att se så lyxig ut?

Svar: haha ja du!? :D Detaljer detaljer I guess :)
Vanessa Werkelin

Julia

Alltså att du alltid lyckas klä dig så snyggt!!! :D

Svar: åh tack så mycket :)
Vanessa Werkelin