NXR

Bilder ifrån gårdagens Nordic Extrem Running.
 
Hej och förlåt för min dåliga frånvaro..MEN! Igår sprang jag Nordic extream run, vilket är en teräng bana på 10K med en massa hinder som backar, gjutja bad, vattnade och geggia spår, stenväggar osv..Det var nog minst sakt ett av det svåraste lopp jag sprungit, men såååå himmla roligt! 
 
Och att jag otippat nog kom tre gjorde ju min dag! Jag har aldrig hamnat på pallen i någon av mina inviduella sporter så jag blev huuuuuuur glad som hälst är min kusin (bilden med mig) kom springande och sa att jag kommit på 3 plats. Hon tävlade i lag vilket man också kunde göra, antigen på tre och springa ca 3,3 km eller på två och springa 5 km. Jag som är "långdistans" löpare körde hela. 
 
Som ni ser på sista bilden så är det gänget ifrån "Mot alla odds" som tillsamans körde banna. Sjukt imponerad av dom med tanke på vilken bana det var! 
Fanny

så sjukt bra :D

Beatrice Rudberg

Åh, vad häftigt! Blir så löjligt stolt över dig, du är så grym!<3 Stort grattis:D

Svar: Tack :)
Vanessa Werkelin

susanne

Men vad kul. Påminner lite om tjurruset. Bland det roligaste jag gjort :D