Refil

 
Blev en favorit "skål" till mellis efter träningen. Dvs Lindahls nötchoklad kvarg, med en massa kakao, en skivad bannan, yoghurt, pauluns granola, hallonsylt, keso och valnötter. 
 
Nu är jag mätt och belåten. Ikväll skall vi ut och äta på Kitchen and table. Jag kommer ta det lungt ikväll och inte vara uteallt för sent pga pappas galna 50 års fest imorgon som man vill orka med! Något säger mig att den kommer hålla på en bra sttund på lördagen också..
 
Hoppas ni alla få en fin valborg :) 
WWW.ejjicious.blogg.se

Kör du i spikskor eller vanliga dojor?:)

Svar: Vanliga :)
Vanessa Werkelin

ɑ n n i k ɑ

Gott!

Ellinor

Om du skulle bli sjuk eller skadad så att du inte kan träna, tror du att du skulle börja kompensera med maten då? Jag har en känsla av att du skulle det, men självklart kan jag ha fel. Men skulle du kunna äta din mellisskål, en godispåse, eller pasta och äta dig ordentligt mät, fast du inte kan träna? Jag har själv lite problem med det här och undrar därför om du har några tips på hur man kan tänka?

Johanna

Gott!

Boel

Guuud vad gott :D

Elin

Helvete vad gott!! Tror att kokosflakes på det där skulle vara magiskt gott! :-)

Kajsa-Stina

Åh mums! Ser sjukt gott ut verkligen :D Måste erkänna att jag aldrig i hela mitt snart 21åriga liv smakat på kvarg! Är sugen att göra det men vet inte om det räcker med kvarg som mellis eller om det då ska vara något utöver för att det ska bli ett fullvärdigt mellanmål? Kram! <3

Svar: Kvarg är jätte gott tycker jag :)
Vanessa Werkelin