Livet


Gud vad länge sedan jag uppdatera nu.. Men har haft fult upp med att leva livet! Allt är så jäklanns bra just nu. 

Skall snart försöka komma ingång med vanlig uppdatering igen.

Bilden ovan är ifrån igår när jag sprang tjejruset lite spontant. Hade inte planerat att springa det men när mitt gym anmält ett lag o saknar en plats så hopp jag in. Sprang 5,3 km på 22:58 
Anonym

Wow, bra tid!

Anonym

Hur lång är du?

Anonym

saknar dina inlägg Vanessa!

Ida Jansson

En fråga: har du haft ont i kroppen som sjuk eller när du blivit frisk från ana? Värk? Skadat dig lätt? Jag har varit sjuk i ätstörningar i 16 år men är på väg mot livet nu. Får dock ont så fort jag går, joggar el cyklar. Ont i knän o rygg o höft. Inget du känner igen?
Kram

Svar: Har hör många som fått problem med det! Jag har inte det men det kan ha med benskörhet att göra! Kolla upp det kram
Vanessa Werkelin

Alex;) think you know who

Jag känner igen mig ida. (Kommentaren ovan) Fruktansvärt mycket. Har försökt få svar men för jäves..
Alla säger bara att det tar tid. Men seriöst...hur lång tid?!