Mösspåtagning






Bättre sent än aldrig? Bilder ifrån mösspåtagnings dagen/Kvällen...P.s oredigerade mobilbilder

Lite bilder ifrån mösspåtagningen som vart helt AMAZING! Det var verkligen så kul! Längtar som attan nu till på söndag då det är bal! Skall in till stan för att göra naglar idag vid 11 vilket kommer bli...Spännande..Har haft det en gång förut och då slog jag av två naglar dagen efter eftersom att jag spelade basket i skolan..Haha, tur att jag inte har någon idrott längre då. 
Anonymisen

Nej så spännande!! <3

Anonymisen

Hej Vanessa! Hoppas du hade en underbar dag igår! Längtar efter att få se bilderna! Kram!<3

Ella

Hej jag lider av anorexia, och vill verkligen bli frisk!.. Ett steg är att sluta räkna kalorier, därför undrar jag om du kan tipsa om bra,mättande mellanmål/kvällsmål eftersom jag behöver byta ut det jag brukar äta för jag vet exakt vad det innehåller. Du är en stor inspiration och ser upp till dig!