Uppdate

 

 
 
So.. Här har ni mig tillsammans med mina Monkies, penuts, buddies.. ja dom kallas för en mass saker i detta hus. Men jag tycker om dom lika mycket för det.
 
Har inte skrivit sen i söndags, Tack för påminnelsen idag mamma.. ;) 
Så tänkte lämna en liten uppdate nu. Allt är SUPERBRA. JAg trivs så otroligt bara i den här familjen. Jag älskar fortfarande USA lika mycket som innan  jag åkte och ja..Wow! Tror det här kommer bli ett riktigt händelserikt år.
 
Saker jag kan tycka är svårast är helt klart komunicationen. Även om man tycker att man kan Engelska så är det ändå väldigt svårt. Jag har fått jätte mycket beröm för min engelska men det är ändå jobbigt när man inte känner att man alltid förstår till 100% utom bara själva huvudinehållet..Men men. Kunde varit värre.
 
En sak jag var lite nervös för här är körningen vilket har gått hur bra som helts..en så länge (peppar peppar). Jag har min egna bil som jag kör omkring i, och jag och barnen brukar ha på radion i sjunga med till en massa låtar.
 
So en liten och kort uppdate, har ju faktist varit iväg i redan 1,5 vecka nu! WOW tiden går fort ändån! 
 
Veronica Wallgren

Gud vad roligt!